Ortak Ofis Paylaşımlı Ofisler

Bir Ofise Kaç Şirket Sığar?

Bir hedef belirledikten sonra zamanı, parayı ve enerjiyi verimli kullanmak başarının temel anahtarı olarak görülebilir. Bu amaçla çalışma saatleri, performans hedefleri sıklıkla gündem konusu olur. Aslında başarılı bir iş planında zaman kadar mekanın da önemi vardır. Ofiste uzun saatler geçirmek bazen çözüm olmak yerine çözümsüzlüklere yol açar. Belki de insanların ofiste daha fazla vakit geçirmek isteyecekleri çalışma alanları sunmak çok daha gerçekçi bir çözüm sunmanın anahtarıdır.

Bugün dünyanın en yenilikçi şirketleri, ofislerini iş yerinden çok yaşam alanı olarak tasarlıyor. Çalışanlarına verimli olacakları kadar içinde olmaktan keyif alacakları bir iş ortamı da sağlıyorlar. Şehrin en prestijli ve merkezi lokasyonlarında, en son moda dekorasyon trendlerine göre döşenmiş bir ofiste çalışmanın maliyeti çok yüksek görünebilir, ancak bu konuda da oldukça verimli çözümler var.

Örneğin paylaşımlı ofisler, tüm ihtiyaçlara cevap veren ekonomik ofis kiralama seçeneği olarak her geçen gün daha fazla tercih ediliyor.

Ortak ofis ya da paylaşımlı ofis kullanımında farklı şirketlerden çalışanların bir arada ya da farklı saatlerde aynı ofisi kullandıkları bir çalışma şekli söz konusudur. Bu durumda ofis masrafı da paylaşılmış olur. Peki, farklı şirketlerden çalışanlarla aynı ofisi paylaşmak iş verimliliğini nasıl etkiler? Bu konuda yapılan araştırmalar, farklı iş alanlarından ve farklı şirketlerden insanların bir arada çalışmalarının iş verimliliğine çok olumlu etkileri olduğunu göstermiş. Buradaki en önemli katkı ise “network” denilen değerli iş bağlantıları için çok daha verimli bir ortamın oluşmasıdır.

Paylaşımlı ofis kullanımında aynı anda farklı şirketlerden insanlar bir arada çalışabileceği gibi farklı saatlerde de ofisi kullanabilirler. Örneğin XX şirketinin iki çalışan sabah saatlerinde ofisi kullanırken YY şirketinin çalışanları da öğleden sonra kullanırlar. Bu şekilde ofis kullanımı, ofis kirasını azaltacağı için ofis masraflarından epeyce tasarruf etmenizi sağlar. Ayrıca şehrin en prestijli lokasyonlarından birinde konumlanan paylaşımlı ofis seçenekleri ile müşterilerinize örneğin Folkart Kulelerinde iş yeri adresi verebilirsiniz. Ofis için temizlik, içecek servisi, ısınma ve soğutma, güvenlik, oto park gibi hizmetler de fiyata dahil olacağı için bu tarz ihtiyaçlarınızı karşılamak üzere ek masraf yapmanıza ya da enerji harcamanıza gerek kalmaz.

Paylaşımlı Ofisler (Ortak ofis) sistemi nedir?

Bir ofiste sandığınızdan daha fazla şirket bir arada çalışabilir. Üstelik ofisin ne kadar büyük olduğunun da bir önemi yok. İstanbul merkezli bir şirketin İzmir’deki satış ekibi için paylaşımlı ofis kiralaması çok avantajlı bir çözüm sunabilir. Sabah saatlerinde ofiste bulup toplantılarını yapan çalışanlar öğleden sonra sahada çalışmak üzere ofisi terk ederken başka bir şirketin homeoffice çalışan tasarım ekibi de öğleden sonra çalışmak üzere ofise gelebilir. Hatta akşam saatlerinde çalışmak isteyen ekipler de şehir merkezindeki söz konusu ofise gelerek toplantılarını yapabilirler. Böylece tek bir ofisi bir gün içinde üç farklı şirket kullanabilir.

Bir ofisi birden fazla şirket çalışanının bir arada kullanmasının vereceği en önemli avantaj, ofisi kullanmadıkları dönemlerde kira ödememeleridir. Paylaşımlı ofisler, sadece kullandığınız saatler için ofis kirası öderken temizlik, içecek servisi, güvenlik, iklimlendirme gibi hizmetleri de en profesyonel ellerden almanızı sağlar. Ortak ofis ile alışılmış ofis kullanımının neden olduğu gereksiz masrafların hepsinden kurtulurken şehrin en prestijli lokasyonlarında iş yeri adresi göstermenin, en son dekorasyon trendlerine göre döşenmiş bir alanda çalışmanın, ek hizmetler için profesyonel kalitede destek almanın keyfini sürebilirsiniz.

Size en uygun teklifi almak için formumuzu doldurun. Sanal & Hazır ofis uzmanlarımız sizlerle en kısa sürede iletişime geçsin.