Hazır Ofis Kimler İçin Avantajlı

Hazır Ofis Kimler İçin Avantajlı ?

Hazır Ofis Kimler İçin Avantajlı , hazır ofis nasıl kullanılır gibi sorular bu ara çok popüler. Çünkü pek çok şirket, organizasyon, kurum, dernek hatta şahıs hazır ofis kullanma konusunu araştırıyor. Hazır ofislerin avantajları özellikle ekonomik anlamda şirketlere büyük fayda sağlarken çalışanları motive eden şık ve keyifli çalışma alanları da sunabiliyor. Peki, son yılların popüler ofis kiralama biçimi hazır ofislerin ne avantajı var?

Hazır Ofislerin Avantajları Neler ?

Hazır Ofisin ne avantajı var diyenler için öncelikle bu sistemin hemen her alanda ve her büyüklükte iş üreten şirket yapıları hatta şahıslar için nasıl avantajlı çözümler üretebileceğini açıklayalım. Önce hazır ofis nedir ondan bahsedelim. Hazır ofis kullanımı, emlak sahibinden satın alınmış ya da kiralanmış, dekorasyonu, internet, su, elektrik, havalandırma gibi alt yapı sistemleri kullanıma hazır hale getirilmiş, şehrin en merkezi ve ulaşımı en kolay noktalarından seçilmiş, genellikle en bilindik iş kulesi ya plazalardan seçilmiş bir ofisin saatlik, günlük, haftalık ve diğer istenen sürelerde kiralanması esasına dayanır.

Peki hazır ofisin avantajı nedir?

Öncelikle emlak komisyonu, emlak vergisi, stopaj gibi kalemlerden muaf olursunuz. Bunlar için bir ödeme yapmayacağınız gibi bunların takibi, sözleşmeleri gibi bir süre evrak işinden kurtulmuş olursunuz. Diğer yandan Ofis dekorasyonu, tamir işleri, bozulan cihazlar ya da internet bağlantısı sizin sorununuz değil, ofisi size kiralayan hazır ofis firmasının sorunudur. Hazır Ofis kiralayan şirketler, bozulan malzeme ve sistemlerin takibini size hissettirmeden yapar, sizin en konforlu biçimde ofisin olanaklarını kullanmanızı sağlamakla yükümlüdür. Böyle işlere vakit ayırmak, bunları onaracak kişileri aramak ve bu işlere bütçe ayırmak zorunda kalmazsınız. Ofisler, genellikle şehrin en merkezi yerlerindeki en prestijli plazalardadır. Dolayısıyla bu plazalarda sürekli kirasını ödeyeceğiniz bir iş yerine sahip olmak sizin için hayalse bile Hazır Ofis seçenekleriyle böyle bir yeri örneğin İzmir Folkart Kulelerini iş yeri adresiniz olarak gösterebilirsiniz.

Ofisler, günün en trend dekorasyon malzemeleriyle oldukça şık ve konforlu bir biçimde dekore edilirler. Dekorasyon işine de kafa yormadan konforlu ve çok şık bir ofiste çalışma imkanını bulabilirsiniz. Ofisin temizliği, misafirlerin karşılanması, içecek servisi, ek istekler, otopark ve güvenlik hizmeti de yine alacağınız pakete dahil olacaktır. Üstelik bu hizmetler için alabileceğiniz en kaliteli hizmetle birlikte. Ofisi saatlik olarak, günlük, haftalık, aylık ya da yıllık kiralayabilirsiniz. Sadece kişisel eşyanızla gelip bu şekilde ayrılacağınız dolayısıyla taşınma, yerleşme gibi masraflarınızın olmayacağı bir sistemdir. İş çevrenizle, müşterilerinizle ve yakınlarınızla şehrin en havalı iş merkezinde ofis sahibi olmanızın verdiği prestiji paylaşmanız da çok keyifli olacaktır.

Size en uygun teklifi almak için formumuzu doldurun. Sanal & Hazır ofis uzmanlarımız sizlerle en kısa sürede iletişime geçsin.