Uygun Fiyatlı Ofis ortak Ofis Paylaşımlı ofis

Paylaşımlı Ofis Nedir?

Son yıllarda sıkışık mahallelerden spor salonu, yüzme havuzu, güvenlik hizmeti ve çocuk parkları bulunan yaşam alanlarına doğru değişim gösteren evler gibi ofisler de epeyce değişti. Söz konusu değişimin temelinde değişen, hızlanan ve daha fazla ihtiyacı bir arada karşılamayı hedefleyen bir yaşam tarzı var.

Plan Ofis olarak biliyoruz ki; artık ofiste geçen 8-10 saatlik sürede daha konforlu bir çalışma alanına sahip olma ve çalışılan saatlerde de sosyal yaşamı sürdürebilme konuları önemseniyor. Bu bakış açısı klasik plaza yaşamının yetersiz olmasına yol açtı. Şimdi, trend; yeşil alanları olan, alışveriş imkanı sunan, şehrin merkezi konumunda bulunan konforlu bir ofiste çalışmak ve aynı zamanda da yaşamak. “Ancak böyle ofislerin kiraları çok yüksek” diye düşünenler için de paylaşımlı ofis seçeneği çok keyifli bir çözüm.

Peki, paylaşımlı ofis nedir?

Paylaşımlı ofis, farklı şirketlerde çalışan, farklı iş alanlarından insanların bir ofisi ortak kullanmaları şeklinde özetlenebilir. Burada bir ofisi aynı saatlerde iki, üç ya da dört kişinin kullanması ya da farklı saatlerde ofisi farklı kişilerin kullanması söz konusudur. Böylece ofisin kirası ya da masrafı da paylaşılmış olur. Peki, paylaşımlı ofisin avantajları nelerdir, işiniz için paylaşımlı ofis kiralamak neden daha mantıklı…

Ortak ofis olarak da bilinen bu ofis kiralama biçiminde en önemli avantaj ekonomik kiralamadır. Konuyu örnekle açıklamak gerekirse; sabah saatlerinde çalışmak, müşterilerinizle toplantı yapmak üzere ofise ihtiyaç duyduğunuzu öğleden sonraları da sahada geçirdiğinizi ve ofisi kullanmadığınızı düşünün. Bu durumda müşterilerinizi ağırlamak, toplantılarınızı yapmak ve resmi bir ofis adresi göstermek üzere bir ofise ihtiyacınız var. Ancak bu ofisi sürekli kullanmadığınız için bir yandan da gereksiz bir masraf kalemi gibi görünüyor. Paylaşımlı ofis çözümleri de işte tam da bu ihtiyaçtan doğuyor.

Şehrin en prestijli lokasyonlarından birinde örneğin İzmir Folkart Towers’ta ya da İstanbul ByOffice Plaza’da şirket ofisi gösterirken, müşterilerinizi çok şık dekore edilmiş bir ofiste ve prestijli bir adreste kiralamanın avantajını yaşarken sadece ofisi kullandığınız saatler için ücret ödüyorsunuz. Ofis temizliği, güvenlik, otopark, sıcak ya da soğuk içecek servisi gibi hizmetler için de personel almanıza ya da bu hizmetlerle ilgili bir çözüm üretmenize de gerek yok. Tüm bunlar alacağınız ofis kiralama hizmetine dahil.

Folkart kulelerinde uygun fiyata ofis kiralamak ya da İstanbul ByOffice Plaza’da ofis kiralamak üzere Plan Ofis’ten hızlıca teklif alabilirsiniz. Paylaşım ofis kiraları hakkında bilgi edinebilir, kendi çalışma planınıza göre bir çözüm üretilmesi için teklif isteyebilirsiniz. Ortak ofis kiralamanın avantajları ile tanışarak ofis kirası ve diğer ofis masraflarının yükünü azaltabilirsiniz.

Size en uygun teklifi almak için formumuzu doldurun. Sanal & Hazır ofis uzmanlarımız sizlerle en kısa sürede iletişime geçsin.