Sanal Ofis Kiralamak İçin On Neden

Sanal Ofis Kiralamak İçin 10 Neden

Günümüzde her şey gibi iş dünyası ve çalışma sistemleri de giderek dijital çağa ayak uyduruyor. İş yaşamında dijitalleşme ve esnek çalışma modelleri popülerliğini arttırıyor. Bu nedenle şirket sahipleri hem bu sisteme ayak uydurmak hem de daha esnek bir şekilde çalışabilmek için sanal ofis kiralama seçeneklerine yöneliyor. Peki sanal ofis nedir ve şirketlere ne gibi avantajlar sunar? İşte sanal ofis hakkında bilmeniz gereken tüm detaylar…

Sanal Ofis Nedir?

Son dönemin popüler iş ortamlarından biri de sanal ofisler. Sanal ofis, fiziksel bir ofis kiralamak yerine ihtiyacınız olan tüm ofis hizmetlerini internet üzerinden sunan bir hizmettir. Daha detaylı açıklamak gerekirse sanal ofis, işlerini sürdürmek için herhangi bir ofise ihtiyaç duymayan firmalar için resmi ve yasal bir adres edinmelerini sağlayan sistemdir. Sanal ofisler, ticari bir faaliyet gerçekleştirmek için kanunen vergi mükellefiyeti bulunması ve bu nedenle de resmi bir adres gösterme zorunluluğu olan şirketler için bir çözüm sunar. Sanal ofis kiralama firmalarının şirketlere sunduğu birçok avantajlı hizmet paketi bulunur. Bu paketlerin içeriğine göre, resmi bir adres göstermenin yanı sıra, sekreterlik hizmetlerinden yararlanma, ayın belli dönemleri içerisinde toplantı odası kullanım hakkı ve özel misafir ağırlama gibi avantajlardan da faydalanabilirler. 

Sanal Ofis Kiralama Nasıl Yapılır?

Sanal ofis hizmetinden yararlanmak isteyen şirket sahipleri sanal ofis kiralama nedir ve nasıl gerçekleştirilir gibi sorgularla bu konu hakkında daha detaylı bilgi edinmek istiyor. Sanal ofis kiralamak için öncelikli olarak, sanal ofis kiralayacağınız lokasyonun belirlenmesi gerekir. Bulunduğunuz adresteki sanal ofis kiralama seçeneklerini değerlendirmek için “sanal ofis kiralama İstanbul” gibi sorgulamalar yapabilirsiniz. Firmanıza ait en uygun lokasyonu belirledikten sonra, bu alanda yer alan sanal ofis kiralama firmalarını detaylı şekilde incelemeniz önemlidir. Çünkü her sanal ofis kiralama firmasının farklı hizmet paketleri ve buna bağlı olarak farklı fiyatlandırma aralıkları bulunur. Bu nedenle bu paketleri detaylı şekilde inceleyerek işiniz için en uygun seçeneği belirlemeniz önemlidir. Sanal ofis kiralaması yapacağınız firmaya karar verdikten sonra müşteri temsilcileri ile görüşmeler gerçekleştirip sözleşmenizi imzalamanızın ardından kiralama işleminiz gerçekleşmiş olacaktır. 

Sanal Ofis Kiralamanın Avantajları Nelerdir?

Sanal ofis kiralamanın birçok avantajı bulunur. Özellikle de ticari faaliyetlerine yeni başlamış şirketler için oldukça iyi bir seçenek olan sanal ofis kiralamak için 10 nedeni sizin için sıraladık. 

  1. Ticari Faaliyetlere Başlamak İçin Aradığınız Adres

Ülkemizde ticari faaliyetlere başlayabilmek için vergi mükellefi olmak zorunludur. Vergi mükellefi olmak için ise belirli bir adres gösterilmesi gerekir. Sanal ofis kiralama, bu ihtiyacınızı hızlı ve ekonomik şekilde çözecek bir hizmettir. Ticari faaliyetlerinizi göstermeniz için en uygun lokasyonda seçeceğiniz bir sanal ofis kiralayarak hemen çalışmaya başlayabilirsiniz. 

  1. Maliyetleri Düşürür

Sanal ofis kiralama hizmetinin özellikle de yeni kurulmuş firmalar için büyük bir avantaj sağladığı bir gerçek. Aynı şekilde sanal ofis kiralamak ticari faaliyet gösteren tüm firmalar için de aynı avantajlara sahip. Bu avantajlardan ilki sanal ofis kiralamanın fiziksel ofis kiralamaktan çok daha uygun ücretlerle gerçekleşmesi. Bunun dışında sanal ofis kiraladığınızda elektrik, doğalgaz ve su faturası gibi fatura maliyetleriniz de olmaz. Yine sanal ofis kiralama hizmetinde sekreterlik, mutfak giderleri ve temizlik gibi kalemlere de para ödemek zorunda kalmazsınız. Sanal ofis kiralama hizmetinde tüm bu imkanlardan yararlanabileceğiniz gibi bu hizmetler için kiralama ücreti dışında herhangi bir ücret ödemeyeceğiniz için, sanal ofis kiralamak şirket maliyetlerinizi düşürür. 

  1. Personel İhtiyacınız Azalır

Sanal ofis kiralama avantajları içerisinde yer alan bir diğer artı da temizlik, sekreter ve mutfak için ek personele ihtiyaç duymayacak olmanızdır. Çünkü sanal ofis hizmetleri içerisinde müşterilerin karşılanması ve telefonlara bakılması gibi işler için sekreterlik hizmeti ve ofislerin temizliği için temizlik hizmeti bulunur. Bu nedenle bu işler için işe personel almanız gerekmez.

  1. Ofis Mobilyası Masrafına Gerek Yok! 

Fiziksel bir ofis kiraladığınızda, bu ofis içerisinde çalışabilmek için en azından masa ve sandalye gibi basit mobilya ihtiyaçlarınız olacaktır. Aynı zamanda firmanızı ziyaret eden müşteri ya da potansiyel müşterileriniz için toplantı masası, koltuk ve sandalye gibi ihtiyaçlar da cabası. Ancak sanal ofis kiralama hizmetinden yararlandığınızda, tüm bu ihtiyaçlar sizin için karşılanmış olur. Sanal ofis kiralama sözleşmenizde yer alan şartlara göre bu alanlardan rahatlıkla yararlanabilirsiniz. 

  1. Kargo ve Postalar İçin Endişelenmeyin!

Ticari faaliyet gösteren tüm firmalar sık sık posta ve kargo alırlar. Müşteriler tarafından gönderilen belgeler ya da firma için gerekli olan ürünleri içeren bu kargo / postaları sanal ofis kiralama hizmeti ile teslim almak oldukça kolay ve güvenli şekilde gerçekleşir. Sanal ofis kiralama hizmetinde kargo ve posta teslim alımları yetkililer tarafından gerçekleştirilir ve en hızlı şekilde tarafınıza bilgi verilir. Böylece kargolarınızın ya da postalarınızın nereye gideceği konusunda endişelenmek zorunda kalmazsınız. 

  1. Prestijli Ofis 

Sanal ofis kiralama hizmetini, firmanızın dışa açılan vitrini olarak da değerlendirebilirsiniz. Müşterilerinizi ağırlayabileceğiniz şık ve kullanışlı olan sanal ofisler ile müşterilerinize karşı firmanızın kurumsallığını ve güvenilirliğini çok daha rahat bir şekilde gösterebilirsiniz. Böylelikle müşteri toplantılarınızı gerçekleştirmek için kafe ya da restoranları kullanmak zorunda kalmazsınız. Ayrıca bu ofisleri sadece ihtiyacınız olduğu anlarda kullanarak, ofis ihtiyacınızın olmayan zamanlar için para ödemezsiniz.

  1. Profesyonel Toplantı Alanları Sunan Ofis

Toplantı salonları, şirketler için en önemli mekanlardır. Hem şirketin kendi personeli ile yaptığ iş geliştirme toplantıları hem de müşterileri ile gerçekleştirdiği önemli toplantılar bu mekanlarda gerçekleştiği için, toplantı salonları büyük bir öneme sahiptir. Sanal ofislerin içerisinde yer alan toplantı salonları, her türlü toplantınızı rahatlıkla gerçekleştirebileceğiniz donanıma sahiptir. 

  1. İhtiyacınız Süresince Ofis Kiralama Avantajı

Sanal ofis kiralamanın en önemli avantajlarından bir diğeri de ihtiyacınız olduğu süre boyunca ofis kiralayabilecek olmanızdır. Saatlik, günlük, haftalık veya aylık olarak gerçekleştirebileceğiniz kiralamalar ile ihtiyacınız kadar ücret ödersiniz. 

  1. Uygun Fiyatlı Ofis Kiralama Seçenekleri

Sanal ofis kiralama fiyatları kullanıcıların en çok merak ettiği konuların başında geliyor. Sanal ofis kiralama ücretleri, tercih edeceğiniz pakete göre değişiklik gösterir. Her bir paket kendi içerisinde size farklı hizmetler sunar. Bu nedenle ihtiyacınız olan hizmetleri içeren bir paket tercih ederek, gereksiz masraflarınızı kısmış olursunuz.

  1. Dilediğiniz An Hazır Ofis

İşiniz genellikle sahada ve normal şartlarda bir ofis ihtiyacınız yok ama ani gelişen bir durum oldu ve büyük bir toplantı gerçekleştirmek için hazır ofis ihtiyacınız ortaya çıktı. İşte tam böyle bir durumda yardımınıza sanal ofis yetişiyor. Bu gibi acil durumlarda sanal ofis kiralayarak toplantılarınızı gerçekleştirebilirsiniz. 

Sanal ofis kiralamak, günümüz iş yaşamında en popüler tercihlerden biri haline gelmiştir. Sanal ofis kiralama, kullanıcılara sağlamış olduğu avantajlar sayesinde özellikle de yeni kurulan şirketler için oldukça uygunudur. Fiziksel ofis kiralamaya göre çok daha ekonomik olan ve istendiği zaman kullanılabilmesi gibi büyük faydalarından yararlanmak için hemen kendinize en uygun sanal ofis kiralama seçeneklerini incelemeye başlayabilirsiniz. 

Size en uygun teklifi almak için formumuzu doldurun. Sanal & Hazır ofis uzmanlarımız sizlerle en kısa sürede iletişime geçsin.